Organizacija dogodkov

Organizacija dogodkov na najvišji ravni

Posebne priložnosti zahtevajo posebne načine obeleževanja. Da bi poskrbeli, da si vaš dogodek zapomnijo tudi drugi, je ključna popolna organizacija dogodkov, v sklopu katerih to tudi dosežete. Pri tem se lahko zanesete nase, na svoje zaposlene ali pa organizacijo prepustite tistim, ki imajo z njimi več izkušenj.

Kakšna mora biti organizacija dogodkov?

Organizacija dogodkov je v prvi vrsti dolgotrajen proces. Pri tem velja, da organizacije večjih dogodkov zahtevajo še več časa in predvidevanj – tako predvidljivih kot nepredvidljivih situacij. Zato je pomembno, da se tega procesa lotite pravočasno, predvsem pa, da že v začetku zastavite jasen načrt poteka vseh opravil, ki mu sledite vse do konca (jasno, pri tem lahko pride tudi do manjših sprememb). Le tako bo izveden dogodek pravočasno pripravljen in bo zadostil vašim željam.

Kdaj je smiselno organizacijo dogodka prepustiti strokovnjakom?

Enostavnega odgovora na to vprašanje vam ne moremo podati. Gre namreč za osebno odločitev vsakega posameznika oziroma podjetja. Smiselno je, da organizacijo prepustite, če gre za velike dogodke, ki zahtevajo velik prostor ter druge podrobnosti, ki jih sami tudi slabo poznate. Tu mislimo predvsem na podjetja, ki želite preko dogodkov poskrbeti tudi za lastno promocijo podjetja oziroma blagovne znamke. Ta promocija tako pogosto ne vključuje zgolj organizacije dogodka, pač pa v ozadju zahteva usklajeno ekipo, ki hkrati skrbi za pripravo dogodka, organizacijo foto in video produkcije, ki bo poskrbela za ustvarjanje spominov, hkrati pa bo zasnovala tudi marketinško  kampanjo s katero boste na dogodek privabili želeno ciljno skupino. Dejstvo je, da podjetja takih ekip nimajo, zato je smiselno, da za pomoč najamejo ekipe, ki to obvladajo.

Katere dogodke običajno organizirajo strokovnjaki?

Običajno gre za organizacijo velikih dogodkov, kamor sodijo razne praznovanja, obletnice, odprtja novih poslovalnic oziroma podjetij, različni dogodki, ki sproti potekajo v nakupovalnih središčih, vključno z izpeljavami njihovih nagradnih iger in seveda izvedbe manjših in večjih koncertov, kjer je potrebno poleg promocije dobro poskrbeti tudi za ekipo strokovnjakov s področja ozvočenja in osvetlitve. Se pa seveda strokovne ekipe rade soočijo z novimi, še neznanimi izzivi, zato se je nanje dobro obrniti, ko imate v glavi novo idejo s katero bi lahko, vendar ne veste kako, prepričali druge z inovativnim pristopom, ki morda postane revolucija tudi za druge.